Splošni pogoji določajo in urejajo pogoje uporabe spletne strani na naslovu www.rumina.si, njenih podstrani in spletnih strani na poddomenah, katerega lastnik je RUMINA Inštitut za dojenje (v nadaljevanju lastnik).

Obvestilo

Informacije na tej spletni strani so namenjene izključno splošnemu informiranju in ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri zdravniku. Objavljena vsebina in informacije se lahko spreminjajo oz. postanejo zastarele.

Obveznosti in omejitve odgovornosti

Storitev se lahko uporablja le v skladu z veljavno zakonodajo. Pošiljanje ali distribucija vsebine, ki bi kršila veljavno slovensko zakonodajo ali zakonodajo drugih držav je prepovedana. Prepovedano je razpošiljanje žaljivih, sovražnih ali nelegalnih vsebin. Naročnik se zavezuje, da v celoti prevzema kakršnokoli odgovornost za vsebino, ki je prikazana preko spletnih strani www.rumina.si.

Ponudnik storitve ni odgovoren za dejanja, ki jih izvaja uporabnik s pomočjo spletne strani. Ponudnik prav tako ni odgovoren za točnost predstavljenih podatkov ter vsebine, posredovane prejemnikom preko spletne strani. Pod nobenim pogojem ponudnik storitve ali njegovi podizvajalci oz. ponudniki storitev, ki omogočajo delovanje spletne strani in zaposleni niso odgovorni za kakršnokoli nastalo finančno škodo.

Varovanje zasebnosti

RUMINA Inštitut za dojenje kot ponudnik storitve zbira določene podatke o uporabnikih zgolj za namen zagotavljanja boljše storitve in komuniciranje s svojimi strankami, vezano na uporabo storitve oziroma podporo pri uporabi storitve, kot tudi za spremljanje statistike njihove uporabe.

Ponudnik zbira, obdeluje in hrani posredovane osebne podatke skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik zbranih podatkov o svojih strankah in njihovih seznamih prejemnikov ne posreduje tretjim osebam, razen državnim organom za namen pregona storilcev prekrškov in kaznivih dejanj, kadar ti to izrecno zahtevajo.

Ponudnik shranjuje vse podatke na tehnično in programsko varovani računalniški opremi.

Druga določila

Če katerokoli od določil tega sporazuma ne bo možno uveljavljati, bodo ta določila omejena oziroma umaknjena iz sporazuma z namenom, da sporazum ostane pravnomočen.

Ponudnik in naročnik se strinjata, da ta sporazum predstavlja izjavo o medsebojnem razumevanju in sprejemanju pogojev in ukinja kakršenkoli drugačen pisni ali ustni dogovor.

Za vse dodatne informacije in pooblastila se obrnite na:

RUMINA Inštitut za dojenje, Mladinska cesta 9a, SI-4260 Bled

Za vse morebitne spore je pristojno sodišče v Radovljici. Za uporabo www.rumina.si in za tolmačenje teh splošnih pogojev velja pravo Republike Slovenije.

Splošni pogoji spletne trgovine www.rumina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino www.rumina.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja RUMINA Inštitut za dojenje, Mladinska cesta 9a, SI-4260 Bled, matična številka: 7151110000, davčna številka: 96128739, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.rumina.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med www.rumina.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu www.rumina.si

Cene ne vsebujejo DDV, ker DDV ni obračunan v skladu s 1.odst. 94.člena Zakona o davku na dodano vrednost.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, vam bomo omogočili odstop od nakupa, hkrati pa ponudili rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (status naročila se spremeni na “obdelano”). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

IZDAJA RAČUNA

Obvezujemo se, da za vsako dobavo blaga izdamo račun, na katerem sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, in ga izročimo kupcu. Prosimo, da račun skrbno shranite, ker lahko služi kot garancijski list za kupljene izdelke. Račun prejmete v PDF formatu na vaš elektronski naslov.

KODA ZA POPUST

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine www.rumina.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na naši Facebook strani, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Kupon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kupon. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi kupon.
  • Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

PROMOCIJSKA KODA

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na naši Facebook strani, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Kupon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kupon.
  • V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
  • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi kupon.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:

  • z gotovino ob osebnem prevzemu pošiljke,
  • z nakazilom na TRR (predračun): po potrjenem naročilu prejmete predračun, naročilo pa odpremimo, ko je priliv viden na našem TRR.

Trudimo se, da so vsa naročila odpremljena v najkrajšem možnem času. Če je izdelek na zalogi, bomo pošiljko odpremili običajno še isti dan. V primeru, da izdelka ni več na zalogi, vas o tem obvestimo s predvidenim rokom dobave.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan od dneva odpreme. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, prejmete obvestilo, da smo naročilo odposlali.

Strošek dostave je razviden v košarici ob zaključevanju naročila in je enak ne glede na vrednost naročila. Za pošiljanje izdelkov v tujino pa velja cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.

OSEBNI PREVZEM

Izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu podjetja, vendar le ob vnaprej oddanemu naročilu. Pri osebnem prevzemu je mogoče plačevanje le z gotovino.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Naročeno blago nam lahko iz kakršnega koli razloga vrnete in prejmete polno vračilo kupnine. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejetja obrazca za vračilo blaga. Omogočamo pa tudi zamenjavo izdelka. Če gre za brezhiben izdelek, ga bomo ponovno uvrstili na prodajne police, zato izdelek ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb, vrniti ga morate v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za fizične osebe.

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo blaga.

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na podrobnem pregledu izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

STVARNA NAPAKA

Stvarno napako lahko uveljavljate v kolikor menite, da kupljeni izdelek že ob nakupu ni imel lastnosti, ki je potrebna za njegovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, tako da nas o tem obvestite najkasneje v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake in po lastni izbiri zahtevati: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, bomo zahtevi ugodili najkasneje v roku 8 dni po prejemu izdelka. V kolikor o napaki obstaja spor, lahko iz naše strani prav tako v roku najkasneje 8 dni pričakujete pisni odgovor.

Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.